Viktig information om Kundprofiler!
Bästa kunder!
Vi har förnyat vårt biljettsystem och tog i bruk vår nya webbplats fredagen den 13 september 2019. I samband med uppdateringen har också alla våra kundprofiler flyttats från en tjänst till en annan.
För våra Kunder märks förändringen på följande sätt:
Alla våra kunder har fått ett nytt användarnamn i vår nya webbtjänst. Användarnamnet är nu den e-postadress som angetts i kundprofilen. Till exempel: om ditt användarnamn för webbtjänsten som tidigare användes var Elina_E och din e-postadress elina.esimerkki@gmail.com är ditt användarnamn nu elina.esimerkki@gmail.com.
Våra kunders lösenord är skyddad information som inte går att flytta över från ett system till ett annat. Därför måste alla kunder återställa sina lösenord innan de loggar in för första gången i vår nya webbtjänst. Du tar väl i beaktande hur lösenordet ska se ut (antal tecken, stora och små bokstäver, specialtecken) när du återställer lösenordet.
När du loggar in i din användarprofil för första gången ber vi dig kontrollera att alla uppgifter stämmer. Om du upptäcker att någon uppgift i din användarprofil fattas eller inte stämmer, kontakta omedelbart: asiakaspalvelu@biorex.fi
Så här återställer du ditt lösenord :
OBS! Du kan återställa ditt lösenord från tisdag 8.10.2019.
- Gå till inloggningssidan
- Klicka på länken Beställ nytt lösenord
- Ange din e-postadress
- Gå in på din e-post och öppna länken för att återställa lösenordet
- Skapa ett nytt lösenord. Ta i beaktande hur lösenordet ska se ut och försäkra dig om att du skriver in lösenordet rätt båda gångerna. Slå inget mellanslag efter lösenordet.
- När du har lyckats återställa lösenordet går du på nytt in på inloggningssidan och kontrollerar uppgifterna i din profil
Om du inte lyckas återställa lösenordet eller får ett felmeddelande att användarkontot inte finns, kontakta vår kundtjänst per e-post: asiakaspalvelu@biorex.fi