Tärkeää tietoa Asiakasprofiileista!
Hyvät Asiakkaat!
Uusimme myyntijärjestelmämme sekä otimme käyttöön uudet verkkosivut perjantaina 13.9.2019 . Uudistuksen yhteydessä myös kaikki asiakasprofiilimme ovat muuttaneet palvelusta toiseen.
Asiakkaidemme suuntaan muutos näkyy seuraavasti:
Uudessa verkkopalvelussamme jokaisen Asiakkaamme käyttäjätunnukseksi on asetettu asiakasprofiiliin jo aiemmin ilmoitettu sähköpostiosoite. Esimerkiksi: mikäli käyttäjätunnuksesi oli aiempien sivujemme käytössä ollessa Elina_E ja sähköpostiosoitteesi elina.esimerkki@gmail.com on käyttäjätunnuksesi nykyään elina.esimerkki@gmail.com.
Asiakkaidemme salasanat ovat suojattua tietoa, jota emme voi tuoda järjestelmästä toiseen. Tästä syystä jokaisen Asiakkaan tulee resetoida salasana, ennen ensimmäistä kirjautumiskertaa uuteen verkkopalveluumme. Otathan huomioon salasanan vaatimukset (merkkien määrä, isot ja pienet kirjaimet, erikoismerkit) uudelleenasetusta tehdessäsi. Kirjautumaan pääset täältä.
Kun kirjaudut ensimmäisen kerran käyttäjäprofiilisi, tarkistathan, että kaikki tietosi ovat oikein. Mikäli huomaat käyttäjäprofiilisi tiedoissa puutteita tai virheitä, otathan viipymättä yhteyttä: asiakaspalvelu@biorex.fi
Näin asetat salasanasi uudelleen:
HUOM! Salasanan vaihtaminen mahdollista tiistaista 8.10.2019 alkaen.
- Mene Kirjaudu -sivulle
- Klikkaa Tilaa uusi salasana -linkkiä
- Anna sähköpostiosoitteesi
- Mene sähköpostiisi ja avaa saamasi salasanan palautuslinkki
- Aseta uusi salasana – huomioi salasanan vaatimukset ja varmista, että kirjoitat salasanat molemmilla kerroilla oikein. Älä lyö välilyöntiä salasanan perään.
- Kun olet onnistuneesti vaihtanut salasanan, mene uudestaa Kirjaudu -sivulle ja tarkista oman profiilisi tiedot
Mikäli et pääse palauttamaan salasanaasi tai saat virheilmoituksen, että käyttäjätili ei löydy, otathan yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@biorex.fi